dijous, 8 d’abril del 2010

La vitalitat d’aquest projecte depèn de tots

Per diversos comentaris apareguts en aquest blog, em sembla percebre la demanda de començar a fer més feina en relació al nostre projecte.
Quant a això, he d’insistir en alguns dels preceptes inicials que plantejàrem: es varen crear uns equips de feina per funcionar de forma autònoma i amb agilitat; s’han donat les claus d’accés d'aquest blog a una dotzena de persones perquè siguem tots els que el mantinguem viu.
Personalment, vaig manifestar que la meva implicació seria en l’equip de comunicació i esdeveniments, i la creació d’aquest espai digital ha estat la nostra primera acció. L’aportació podria ser més extensa, és cert, però la meva situació familiar reclama la meva atenció (estic a punt de tenir la segona filla). Això ha alentit la meva feina, però no és una excusa. Continuaré fent tot allò que pugui.
Vos convidaria a tots a fer us d’aquest blog per organitzar-vos, per presentar-nos les vostres conclusions i propostes, etc. Precisament he pogut llegir comentaris en els quals es reclama una major agilitat per estar en contacte i fer feina sense dependre de les trobades en persona. Aquest blog ha de servir per això i teniu les eines per fer les aportacions que considereu.
Funcionar amb certa autonomia és imprescindible per fer feina amb agilitat.

5 comentaris:

  1. Jo em sent totalment compromès amb el projecte. Estic d'acord amb el sistema proposat per David d'una mena d'especialització de cada un de nosaltres en els diversos temes. Jo m'apunt a fer els montatges audiovisuals pertinents, en la línia dels dos que vos vaig mostrar als assistents a la primera reunió de fa un grapat de dissabtes a la drassana de ca'n Toni Pep... ho recordau...? Això no vol dir que no pugui col·laborar en qualsevol altre caire del projecte i amb qualsevol altre de les persones que li donaran forma. Estic. com sempre, a la disposició de qualsevol de vosaltres. Salut!

    ResponElimina
  2. How can I explain this to the world that there is a man who can cure HERPES, I was diagnosed for the past 5 mouth I have being into HERPES since 5 mouth, so I decide to look for help in the internet then I found a post write about this great man called DR. Agbonhale , people say good thing about him that this man have cured, a lot of people in the internet, him has power's to cure HSV1 AND HSV2 I don’t believe that there is a cure for Herpes Simplex Virus because though there is no cure for herpes that what I have in mind HERPES had no cure well , my HERPES is negative through the using of herbal cured of dr agbonhale , I contacted this man for help because of what i see in the internet. if you need his cured just email him now on dragbonhaleherbalhome@gmail.com , thank you DR. i will never stop shearing you testimony DR. Agbonhale . him Can as well CURE THE FOLLOWING DISEASE:-1, HIV/AIDS, 2, Diseases of the hear 3, Malignant tumors 4. Cardiovascular diseases 5. Diabetes mellifluous 6.Influenza and pneumonia 7.Alzheimer's disease 8. hsv1 - hsv2. If you need LOVE SPELL. E.T.C contact him dragbonhaleherbalhome@gmail.com or you whatsapp him on +2349073130326. . 

    ResponElimina

  3. Hello everyone i am happy to say that i was cure from HIV/AIDS by Dr Padman with his herbal medications after i tested positive july 2016 and ever since then i have been on medications to extend my living on earth. One faithful day i was searching on line if i could get some tips on how to cure my illness and i saw a comment on how Dr Padman cure HIV with herbs,i was surprise and i contact him on the email they provided on the comment and i explain my problem to him and he also prepare the herbs and send to me which i use for one week as i was instructed by him and after 2weeks i went to hospital for checkup and i tested Negative and i am fully cured from the disease and i am so greatful to Dr Padman.You can also reach Dr Padman on his padmanlovespell@yahoo.com , https://twitter.com/padman_dr. https://padmanspell.com WhatsApp +19492293867 https://padmanspell.com

    ResponElimina
  4. Déu beneeix el doctor Oyoma per la seva meravellosa feina a la meva vida, pateixo de virus de l’herpes des del 2015 i em prenia els medicaments i no estava realment satisfet que necessitava sortir d’aquesta malaltia del meu sistema. alguna possible cura per a l’herpes i les infeccions per l’HSV en línia quan vaig veure alguns comentaris meravellosos sobre el doctor Oyoma, com va guarir les infeccions per VHS amb el seu medicament a base d’herbes, em vaig alleujar una mica, així que vaig contactar amb ell a través del correu electrònic que vaig obtenir del testificador i. Li va dir el meu problema i em va demanar solucions, em va dir que pot ajudar-me a curar-me completament si només puc confiar en ell perquè treballi per a mi i vaig dir que sí que puc i de seguida va començar el remei per a la meva salut, i després em va enviar el la medicina mitjançant UPS SPEED POST. Vaig prendre el remei com va indicar-lo i 14 dies després em van curar de la meva infecció per l’herpes, moltes gràcies senyor, així que els meus estimats espectadors en línia si teniu o coneixeu algú que pateix de VPH, Herpes, Dolors Freds, Fibroides , Anèmia, Hiv, etc, us he instat a recomanar-los al doctor Oyoma i us asseguro que us serà de gran ajuda. podeu arribar al Dr Oyoma a l’email: droyomaherbalcure@gmail.com o a WhatsApp / Call: +2347041851286
    GRÀCIES SENYOR.
    Web del Dr Oyoma :: https://droyomaherbalcure.weebly.com
    També em podeu arribar a través del correu electrònic: joannegelliott124@gmail.com o truqueu o WhatsApp me al +41 22 518 87 63

    ResponElimina